hallo - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van martienilse - WaarBenJij.nu hallo - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van martienilse - WaarBenJij.nu

hallo

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg

05 Juni 2006 | Frankrijk, Grenoble

ha, ik leef nog, maar mijn zin om veel achter computer te zitten is niet enorm. heb tegenwoordig skype, dus mocht je gedetailleerder verslag willen.. (martienilse = skypenaam). heb net met hein (nl) en bram (canada) geconferencied, super leuk!
verder alles goed, dit weekend lange route bij deux soeur gedaan: arctisch! er was nog ijs en sneeuw in de route, was echt heel koud, goede patagonie training, wel supermooi: toen we boven kwamen keek je in een vers besneeuwde kom, met allemaal wind kristallen, het leek wel hooggebergte. gister route in presles, gelukkig aangenamer van temperatuur. ik ben al iets minder moe van werken, tegenwoordig kan ik om 10 uur naar bed, hoera! ik mis nederland niet maar wel iedereen! vooral feit dat ik in het frans masterlijk faal op subtiliteiten en heel vaak niet goed kan uitleggen wat ik bedoel (ik bedoel als je iets kleins wilt vertellen of een mooi verhaal) is vervelend. maarja, zal wel beter worden. alles gaat wel zn gangetje, werken klimmen, en nog beetje skieen, absoluut niet onaangenaam!
liefs martien
nou, heb net eindelijk foto's geplaats, maar ik snap niet hoe ik er dan tekst bij moet zetten, iig is het eerst weekendje beaufortain, eerst foto is pierre menta (heb ik in zomer wel eens beklommen, goede rots!), daarna hein en pieter en isabelle op bezoek, fbe 7, en ceuse (het allermooiste klimgebied van de hele wereld!) wat ben ik toch technisch en gebaafd met computers!

  • 05 Juni 2006 - 20:25

    Rudi:

    img_0955 lijkt me een heftige wand, waar is dat? Hoe lang is die route, lijkt me erg mooi, maar als je onderaan staat dan zou het me niet verbazen als je gedachte dan is: "hoe gaat dit dan verder?"

  • 06 Juni 2006 - 08:31

    Joost:

    Te gaaf, supercoole foto's t'is maar goed dat je daar nog een tijdje zit, douce la vivre, zoals sommige vietnamezen dan zeggen.. Toedeloe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Grenoble

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

hallo

01 April 2006

commencée enfin!

09 Maart 2006

Veel skieen en papier

30 Januari 2006

In tartiflette we trust

10 Januari 2006

Telefoon
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1991
Totaal aantal bezoekers 24030

Voorgaande reizen:

23 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: