Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van martienilse - WaarBenJij.nu Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van martienilse - WaarBenJij.nu

Rio

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2005 | Brazilië, Rio de Janeiro

Ha lieve mensen, ben nu in rio en we (=maud en ik) vermaken ons prim! helaas is het weer alleen vrij nederlands, maar dan in het warm. Hebben eerst 2 nachten in hostel in copacabana geslapen, urca bekeken en naar corcovado (is groot beeld van jesus op heuvel) was wel erg mooi (met namen het uitzicht) maar helaas vonden meer mensen dat ook, het was een ware toeristen kermis. Zijn nu in Niteroi aan de overkant van baai bij vrienden van sara aan het logeren: kuki en kika, zijn verschrikkelijk aardig! Rio is echt verschrikkelijk mooi, ik ken geen enkele stad die zo mooi tussen de bergen ligt! Je ziet hier wel heel erg tegenstelling tussen arm en rijk. het eten is heel lekker, overal fruit en sapjes en zeer goede koffie. Willen deze week nog naar Itataia (=natuurpark) gaan en mogen volgende week mee naar huis in de bergen van Rudolf, oude vriend van anne. Hebben hemzelf nog niet mogen ontmoeten, maar wel twee keer met ernesto, zijn zoon afgesproken, is ook al zeer aardig en de grap is dat maud in haar geologiestudie les heeft gehad uit boek dat door rudolf is geschreven. wereld is toch zeer klein. Oja, ondertussen ben ik ook nog 5 dagen in nl geweest, was beetje gek, vooral tas uitpakken, inpakken en anne en rudi 25 jaar getrouwd feest op boot: was erg leuk! En ik heb ondertussen een huisje in grenoble, is zeer in het centrum samen met een klim/skieend meisje/vrouw van 33, klonk iig erg aardig aan telefoon. Ben er zeer in mijn nopjes mee! De rotsen hier zien er erg goed uit, ze lachen me toe! helaas nog niet op kunnen klimmen. Veel liefs, martien

  • 01 November 2005 - 13:59

    Irene:

    Hallo Martien,

    zo te lezen gaat het goed met je! Met mij ook. In het lab wat minder, opstelling werkt nog steeds niet. Dus nu maar wat aan het bijlezen...
    Veel plezier nog!

    Groetjes, Irene

  • 01 November 2005 - 16:13

    Anne:

    Hé die Martien! Wat leuk dat jullie met Rudolf naar zijn huisje gaan! Heel veel plezier,doe nog eens de groetjes. Het weer hier is nog steeds héérlijk,daarvoor hoef je niet naar Rio! Een dikke zoen, Anne

  • 01 November 2005 - 22:16

    Karlijn:

    He M10! Leuk wat te horen, was al erg benieuwd wat je allemaal aan t doen bent. En je hebt gewoon al ff een huis geregeld in Grenoble! Echt goed! Valt me wel tegen dat je nog niet hebt geklommen hoor ;) Hier alles prima, Cyn kwam net mn kamer binnengelopen met het zoveelste muis-alarm, dit keer in de plee ipv het broodrooster, haha. Veel plezier en k kijk al uit naar t volgende berichtje of foto's (?)

    Liefs, Karlijn

  • 03 November 2005 - 14:15

    Cynthia:

    Hee M10!
    Leuk dat Rio je zo goed bevalt!Super dat je een huisje hebt in Grenoble! Well done, ben benieuwd. Ik ga op stage naar Uganda!Kijk uit naar je volgende reisberichtje en dan heb je vast al geklommen! xxx

  • 07 November 2005 - 13:18

    Anne:

    hoi,martien,je moet wat vaker naar een internetcafé of zo, ik ben zó ontzettend benieuwd wat je allemaal doet ,meemaakt en ziet en vooral wat je daar over denkt, dat ik vaak kijk of er nog nieuws van je is. hier alles ok,besos anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

hallo

01 April 2006

commencée enfin!

09 Maart 2006

Veel skieen en papier

30 Januari 2006

In tartiflette we trust

10 Januari 2006

Telefoon
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 24042

Voorgaande reizen:

23 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: