klimmen - Reisverslag uit El Chorro, Spanje van martienilse - WaarBenJij.nu klimmen - Reisverslag uit El Chorro, Spanje van martienilse - WaarBenJij.nu

klimmen

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg

13 Oktober 2005 | Spanje, El Chorro

Ha! het gaat me bijzonder goed, ben nu in el chorro al ongeveer een week, het is hier zeer mooi klimmen, heb wel een beetje pijn aan mijn arm, maar volgens de plaatselijke klimmende fysiotherapeute kan dat absoluut geen kwaad. Klimmen heel gezellig met triple chicks, Annemiek en Ester. Het regent de laatste tijd wel erg veel, just like home, dus zijn van de zeer modderige camping nu naar de luxueuze finca verplaatst, heerlijk! klimmen in la pedriza was leuk! is aanrader als je van platen en spleten (zonder haken) houdt, licht er ook erg mooi bij, lijkt denk ik op joshua tree. Op bezoek bij nuria was ook erg leuk, net alsof er geen dag voorbij is gegaan. Heb ook de eclips gezien, heel mooi! Was heel leuk om miek weer te zien in sevilla, maar verder van stad niet super veel gezien (wel lekkere gazpacho en chocolade taart (inderdaad: eten nog steeds heel belangrijk)). 7a´s gaan lekker, morgen weer hard klimmen, alweer bijna naar huis, maar er is hier nog veel te doen!
veel liefs Martien

  • 13 Oktober 2005 - 12:29

    Heleen:

    Hey lief Martientje!
    Klinkt goed al dat klimmen... ik heb zojuist te horen gekregen dat ik zaterdag eindelijk naar de sneeuw vertrek en dinsdag weer terugkom. Ga lekker veel met de heli vliegen en in de sneeuw graven; heb er super veel zin in!
    Veel plezier daar nog, klim ze en uitkijken met je arm hoor!
    Veel liefs, Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, El Chorro

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

hallo

01 April 2006

commencée enfin!

09 Maart 2006

Veel skieen en papier

30 Januari 2006

In tartiflette we trust

10 Januari 2006

Telefoon
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 812
Totaal aantal bezoekers 24047

Voorgaande reizen:

23 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: