Waterballet - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van martienilse - WaarBenJij.nu Waterballet - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van martienilse - WaarBenJij.nu

Waterballet

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg

27 September 2005 | Spanje, Barcelona

Ha mensen
Ben nu echt in Barcelona na heel leuk weekend klimmen in Grenoble, voelt al beetje als mijn stad. Treinreis was mooi edoch lang. S'avonds was er hier mooi vuurwerk, wat wel heeeel lang duurde en daarvoor een soort waterballet: fontein kreeg kleurtjes en veranderde op muziek, was echt heel mooi! Na dag Barcelona kan ik volgende conclusies trekken:1) is te groot 2) gaudi rules 3)klimmen is leuker dan cultuur. Dus morgen naar Madrid en dag in la pedriza klimmen. Liefs m10
Oja, en iedereen mag natuurlijk altijd in Grenoble komen crashen als ik daar ter zijner tijd een paleis heb! (met dakterras, balkon en veel m2)

  • 28 September 2005 - 13:01

    Jolanda:

    Hoi Martien!

    Hihi, succes met het zoeken naar een geschikt paleisje... ik ben ook nog steeds bezig en moet het waarschijnlijk toch gaan doen zonder dakterras, balkon en met weinig m2. Maar, misschien heb jij meer geluk!

    Succes en veel plezier,

    Jolanda

  • 01 Oktober 2005 - 06:51

    Anne:

    Hoi Martien, wat leuk.Ik zit nu in mijn ziekenhuis, we zijn gisterdavond in stromende regen uit Les Crosets teruggekomen..even wennen hoor...zoen Anne

  • 03 Oktober 2005 - 20:03

    Maaike:

    Ha Martien! Lekker geklommen dus in Grenoble? Zoek maar snel wat mooie gebieden uit (als je er eenmaal zit) dan kom ik zeker vaak langs om ze uit te checken .
    Heb je trouwens in een leuk hostel gezeten in Barcelona? Ik moet nl nog iets regelen voor volgende week als ik er een paar dagen ben.

    Greez!
    Maaike

  • 10 Oktober 2005 - 15:48

    Marloes:

    He Martien,
    Leuk om zo je belevenissen te volgen. Nu helaas aan de 'andere' kant van zo'n site... zucht... :)
    Geniet van alles en ja, ik kom zeker langs als je je in Grenobliaanse paleisje zit!
    xxxx

  • 10 Oktober 2005 - 16:33

    Anne:

    Ik ga gewoon nog een keer, 't is wel éénrichtingsverkeer zo..en jij bent ver weg van een internetcafé. Hier alles goed, we hebben het mooiste weer van de wereld en volgende week komen we je halen op schiphol!! hasta la vista,saludos de todos, Anne

  • 11 Oktober 2005 - 14:22

    Irene:

    Hallo Martientje,

    bedankt voor je kaartje. Hier is het mooi weer nu, maar ik zit in een verduisterd lab te werken, zucht. Maar wel lekker bezig. Nog geen echte experimenten, maar hopelijk duurt dat niet al te lang meer. Veel plezier verder!

    Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

hallo

01 April 2006

commencée enfin!

09 Maart 2006

Veel skieen en papier

30 Januari 2006

In tartiflette we trust

10 Januari 2006

Telefoon
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 24043

Voorgaande reizen:

23 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: