Bus - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van martienilse - WaarBenJij.nu Bus - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van martienilse - WaarBenJij.nu

Bus

Door: Martien

16 November 2005 | Brazilië, Brasilia

Ha lieve mensen,
ben nu in Campo Grande, en helemaal alleen, en het is erg wennen! Maud gaat verder in brazilie omhoog reizen, ik via bolivia naar peru. Wilde eerst naar peru vliegen, maar vluchten zijn enorm duur, dus nu met bus. volgens mij is het wel heel mooi, maar moet wel even leuke mensen tegenkomen. Voel me nu echt enorm Gringa. Zijn afgelopen dagen in Itatiaia geweest, weer was niet zo goed en helaas kun je het leuke deel van het park alleen met gids bekijken, dat dus 1 dag gedaan, was wel heel mooi en ook geklommen (gelukkig schoentjes niet voor niets meegenomen). lijkt beetje op la pedriza. Sliepen in Penedo, dat is echt heel bizar, is volgens lonely idylisch alpendorp, was meer finse toeristen kermis, er waren ook wel 5 casas de chocolate en soort nep fins dorp. En meer witte mensen. Gisteren middag in sao paulo doorgebracht op zoek naar reisgids. Was nogal geirriteerd want winkel die ik zocht was niet op plek waar die volgens kaart moest zijn, en na weer doorkruisen van halve stad, bestond het nummer ook niet. Sao paulo is veel te groot, metro wel erg goed georganiseerd. Openbaar vervoer zowieso erg goed. wilde nog wat dingen opschrijven die me hier opvielen, maar ben nu eigenlijk beetje sjacherijnig, en het is hier veel te warm.
liefs m10

• 15 November 2005 - 14:42

Jolanda:

Hoi Tientje!

Hoop dat je je snel weer een beetje minder sjachie voelt en weer kan genieten van je trip! Dan komen de mensen vanzelf...

Jolanda

• 16 November 2005 - 20:26

Saskia:

Hsi meis,

Altijd vervelend een reis-dip. Maar komt allemaal wel goed hoor! Weet zeker dat je leuke mensen gaat tegen komen die net zo graag een leuk mens zoals jij willen tegenkomen! Geniet er nog maar van want voor je het weet zit je weer in het koude regenachtige Nederland! Mucha suerte! Besitos Sas

• 18 November 2005 - 14:55

Mara:

Heee lieve Martien,
    lees nu eindelijk pas deze berichten door....erg he?! Misschien moet je bij sjacherijnigheid anders gewoon even bij mijn zusje langs gaan (als dat in de buurt is tenminste) die zit namelijk op een heerlijk rustig schiereilandje vlakbij Salvador. Ohhh ik krijg ook wel de reiskriebels, maar moet nog even doorzetten op school....
    Hoop dat je dipje snel weer overwaait....tja en de warmte...ik denk dat veel mensen er hier jaloers op zijn!
    Liefs en veel reisplezier,
    Mara