We go deeper - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van martienilse - WaarBenJij.nu We go deeper - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van martienilse - WaarBenJij.nu

We go deeper

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg

19 November 2005 | Brazilië, Brasilia

Ha lieve mensen,
mijn verdriet is inmiddels in de inmense hitte en vochtigheid hier wel verdampt. Heb tripje in pantanal, groot moerasgebied met heel veel leuke dieren, gemaakt. Vond het wel beetje raar om zo met groep gringos te worden opgesleept (dat vind ik zowieso jammer, dat je voor alles moet worden opgesleept door gids ofzo, ook omdat ik geen auto heb). Slapen in hangmat was leuk! Moest lachen om alle agencies, die echt soort gevecht voeren hier om maar zoveel mogelijk mensen binnen te krijgen. Roepen allemaal: we go deeper into the pantanal. Ben inmiddels in Corumba, grensstad en neem morgen trein naar Santa Cruz in bolivia. Heb zeer veel zin in de bergen, is het tenminste wat koeler. En het is heel leuk dat ik straks tenminste weer fatsoenlijk kan communiceren, want portugees blijft toch echt lastig. Heb nu leuk reisgezelschapje met braziliaan uit rio die in barcelona woont en franse canadeen, entonces zeer internationaal, en het is ook erg fijn hier een local te hebben, want ik ben natuurlijk zeer duidelijk gringa. Corumba is zeer rare stad, veel vage figuren, is geloof ik ook grote drugsmokkel roete. Heb wel leuke foto~s gemaakt hoor, maar ben steeds te lam om ze hierop te zetten, maar eigenlijk ben ik ook alweer bijna terug, nog 3 weken
liefs martien

  • 20 November 2005 - 20:57

    Anne & Rudi:

    Lieve Martien, naar de verjaardag van Anne geweest, je moet van iedereen de groeten hebben. Franca heeft een adres in Lima voor je van een schoolvriendin tw Monique, adres komt nog

    Zoenies

  • 21 November 2005 - 11:42

    Heleen:

    Lieve Martien,
    Ik heb de data dat je in NL bent genoteerd! Ik kan op dit moment alle maandagen en woensdagen en dat weekend ben ik ook in het land, want heb een afstudeerfeest van 2 vrienden die zaterdag. maar ervan uitgaande dat je je agenda nu niet echt weet, zal ik nog niet gelijk met data gaan smijten...!
    veel plezier daar nog!
    Liefs Heleen

  • 22 November 2005 - 08:15

    Irene:

    Hallo Martien,

    sorry dat ik al zo lang niets van me heb laten horen! Maar het was een beetje druk in het lab, met werkdagen tussen de 10 en 16 uur.. Maar nu doet de opstelling het (eindelijk!) en gaan we hard meten deze week. Nog heel veel plezier de laatste weken!!

    Groetjes, Irene

  • 22 November 2005 - 13:42

    Maud:

    Yo pop!
    Blij dat je je weer goed voelt! Super dat je me nog even belde! Het alleen reizen bevalt me eigenlijk wel!! Hoewel, alleen, ik ontmoet veel mensen,
    Liefs Maud

  • 22 November 2005 - 14:02

    Arjen:

    He halllooo,
    Goed man geniet van alles, en probeer vooral door de toeristen troep heen te kijken, probeer je vooral niet te storen! Ik heb mijn sok met aanhangende koelbox nog niet opgehaald, was ook even op vakantie namelijk. 3 weekjes nog maar en dan alweer terug, nou dat gaat zeker hard! buit het nog even uit dan!
    groet Arjen

  • 25 November 2005 - 11:44

    Mimi:

    hoi,
    volgens mij gaat het heel goed met je. Het is hier klote weer, storm en regen.
    Dan is het daar lekkerder.
    Geniet nog maar die laatste weken. Mi

  • 25 November 2005 - 13:23

    Katrien:

    Hé gringa, klinkt goed, zeg wat je allemaal aan het doen bent. Ik heb een collega die met een Peruaan getrouwd is en zal haar eens vragen of ze nog iets leuks voor je weet. Boven Fietjes aankleed tafel hangt een bontgekleurde doek uit Peru met allemaal beesten, bomen en mensen. Fietje weet dus al wat de lama zegt. De lama zegt: pfffft. Het meisje in de doek noemen we vanaf vandaag: Martien!
    Veel plezier!
    Katrien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

hallo

01 April 2006

commencée enfin!

09 Maart 2006

Veel skieen en papier

30 Januari 2006

In tartiflette we trust

10 Januari 2006

Telefoon
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 24045

Voorgaande reizen:

23 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: