Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van martienilse - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van martienilse - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg

17 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Ha ik ben er weer! vind het leuk om iedereen te zien, rest van verhalen vertel ik wel in 3d, is toch leuker! Ben 23-30 aan het skieen met ouders en ga 2e echt naar Grenoble om eerst talencursus te doen. Mijn telefoon doet het weer, en nieuw mail adres (martienilse@gmail.com), dus ben zeer bereikbaar!
liefs martien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

hallo

01 April 2006

commencée enfin!

09 Maart 2006

Veel skieen en papier

30 Januari 2006

In tartiflette we trust

10 Januari 2006

Telefoon
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 24046

Voorgaande reizen:

23 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: