Vertrek - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van martienilse - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van martienilse - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg

22 September 2005 | Spanje, Barcelona

Ha iedereen,

Deze site is nu nog niet echt gezellig, maar het is mijn vaste voornemen om hem een beetje bij te houden en (bijna) al mijn avonturen te vertellen!
Morgen vertrek ik met de trein via Grenoble (om daar nog even van de mooie rotsen te genieten) naar Barcelona. Het plan is om via Madrid (op bezoek bij Nuria) naar Sevilla (op bezoek bij Annemiek) te gaan. En dan lekker klimmen in el chorro. 20 tm 25 oktober ben ik weer in nl, daarna voert de reis naar Brazilie en Peru.
Vanaf maart ga ik in Grenoble met een AIO baan ga beginnen, dus vond ik het reden genoeg om, net als iedereen een site te maken. Vind het heel leuk om van jullie allemaal af en toe wat te horen!
Liefs M10

  • 22 September 2005 - 13:43

    Heleen:

    Ik heb al aan Sara voorgesteld dat er maar een appart kopje op de usac site moet komen met links naar alle waarbenjij.nu sites van usacers...
    Maar heel veel plezier met je reis, moeten maar een andere keer naar Patagonie!
    Veel liefs, Heleen

  • 22 September 2005 - 22:38

    Niekolaas:

    Tjongejonge, Spanje, Peru, Brazilie, Grenoble erbij haast niet gek ook!! uuhm, als jij nou in Grenoble zit he, dicht bij de Alpen dan nodig ik mezelf al vast uit om te komen klimmen daaro!!!
    Plezier,

    liefs Niek

  • 23 September 2005 - 15:34

    Jolanda:

    Hi meis!!!

    Super leuk van je site! Ik ga je volgen! Heel veel plezier de komende tijd en ik kijk uit naar je verhalen!

    Groetjes,

    Jolanda

  • 23 September 2005 - 16:50

    Bart:

    De redactie op pad, nou nou! Klinkt goed! Veel plezier daar!

    Ciao, Bart

  • 24 September 2005 - 02:08

    Rudi:

    Vindt de site er nu al leuk uitzien, jezelf weggooien, laat dat alsjeblieft aan anderen over. Enjoy

  • 24 September 2005 - 11:21

    Eveline:

    hai martientje, klinkt fantastisch wat je allemaal gaat doen! Als mijn Zuid-Amerika plannen nog doorgaan, laat ik het je weten, kunnen we elkaar misschien wel meeten! Veel plezier!

  • 25 September 2005 - 16:45

    Aletta:

    Hé Martien,

    Ben benieuwd of je nog leuke klimmers ontmoet in El Chorro. Heel veel plezier en ik ga je berichtjes volgen!!

  • 25 September 2005 - 17:05

    Sas, Karlijn Y Cyn:

    Hola martientje!

    Bien viaje y mucha suerte en Espana!
    Vamos a encontrarnos en 20 octobre en tu casa en Utrecht!
    Muchos besos y brazos de tu amigas de tu casa en Utrecht: Sas, Karlijn y Cyn!

  • 26 September 2005 - 19:10

    Mieke:

    Leuk Martien, je site.
    Geniet maar lekker in Spanje
    gr.Mi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

hallo

01 April 2006

commencée enfin!

09 Maart 2006

Veel skieen en papier

30 Januari 2006

In tartiflette we trust

10 Januari 2006

Telefoon
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 24026

Voorgaande reizen:

23 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: