Telefoon - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van martienilse - WaarBenJij.nu Telefoon - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van martienilse - WaarBenJij.nu

Telefoon

Door: Martien

Blijf op de hoogte en volg

10 Januari 2006 | Frankrijk, Grenoble

ha popjes, wilde alleen even zeggen dat ik nu ook frans nummer heb 0033 (0)6 88544210
verder ben ik nog immer zeer tevreden en zijn de bergen vandaag weer zeer mooi, ze laten zich alleen lang niet elke dag zien
liefs m10

  • 12 Januari 2006 - 10:41

    Matthijs:

    Hey Martien,

    Lachen zeg dat je een eigen site hebt. Net beetje gesnuffeld en zo te lezen heb je het wel geboft met je huisgenoot. Zoals Evelien schreef komen we begin maart dus BE AWARE!!! ;)
    Als het kan (met mijn knie) ga ik zeker mee klimmen... paar keer ooit in utrecht hier gedaan maar in de natuur lijkt me nog veel toffer!
    Veel plezier daar en misschien probeer ik je wel een keertje te bellen vanuit stage (als even niemand kijkt :)

    Groetjes matthijs

  • 12 Januari 2006 - 14:12

    Irene:

    Ha Martien,

    mooi dat het nog zo bevalt! Weinig nieuws hier, hoop morgen dan toch echt te gaan meten. Maar ja, je weet nooit...

    Liefs, Irene

  • 16 Januari 2006 - 14:40

    Tanja:

    Hee Martien!!

    Jeetje, dat wist ik niet, dat je van die leuke plannen had???!! Doe je een stage of wat?
    Was net in de buurt want geskied in Tignes: mooi weer en koud dus goede sneeuw... Ook getelemarkt; erg leuk (met Joost natuurlijk).
    Nou veel plezier daar, kan me voorstellen dat dat echt een plek voor jou is.
    Kus, Tanja Frakking

  • 29 Januari 2006 - 21:20

    Hein:

    He M10,

    Sorry dat ik niet meega met de combiweek. Ik bel je snel en wil nog wel graag langskomen (als je niet boos bent...)

    Groeten Hein

  • 07 Januari 2007 - 18:10

    Rudi Den Hertog:

    Lieve Martien

    Denk dat het weer tijd wordt om je site een beetje te updaten. Tjonge, wat een stom woord zeg. Wat mij betreft zijn foto's voor een ieder, dus ik ook, ruim voldoende.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Grenoble

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2006

hallo

01 April 2006

commencée enfin!

09 Maart 2006

Veel skieen en papier

30 Januari 2006

In tartiflette we trust

10 Januari 2006

Telefoon
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 24017

Voorgaande reizen:

23 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: